Salam ramadhan


Assalamualaikum :) 




Hai,sebelum terlambat izinkan aku ucapkan selamat berpuasa bagi seluruh umat islam . Don't ponteng-ponteng k nanti mama potong duit raya titer . hik hik :D

Maafkan aku sebab dah lama tak menconteng blog ini , maafkan kan aku sebab dah lama tak clean up makhluk berwarna kuning ni . Ahhhh ape tu makhluk warna kuning tu ? Eh cerr tengok background blog kite tak ke warna kuning tu ? hehe ape daaa !

Sekarang aku dah berjauhan dengan keluarga , kawan-kawan , sekolah , kucing-kucing kesayangan aku . Arghhhh rindunye dekat semua tu . Hmm kite dah jauh nunnnn di hujung sana berhampiran dengan sempadan THAILAND . 17hb nanti kite balik raya , yeyyyy dapat lah merasa berpuasa dekat rumah jugak , dapat lah merasa pergi bazaar ramadhan yang panjang berjela tu kan ? Yeyyy aku tak sabar nak balik rumah . Tak sabar nak jumpa kawan-kawan kat sana *padahal baru nak masuk hari ketiga puasa* LOL ~

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Maafkan aku jika aku terkasar bahasa , tercubit , tertampar . Aku hanya manusia biasa yang selalu membuat kesalahan tanpa berfikir panjang . Di bulan ramadhan ini mari lah sama-sama membersihkan diri kita yang kadang-kala dikotori tanpa kita sedar . So, enjoy your puasa oke . Jangan nak buat muka lemau je dalam kelas nanti HIK HIK *aku letteww* :p 

Bye . Assalamualaikum . Salam perantauan dari NA <3


No comments: