New life New friends :)






ALHAMDULILLAH aku masih bernyawa hingga kini . Terima kasih YA ALLAH kerana beri peluang untuk aku hidup lagi dan merasa detik2 manis di alam kehidupan ini .


Masuk harini dekat 3 bulan lebih aku digelar pelajar IPTA dan alhamdulillah aku masih bertahan hingga kini . Banyak pengalaman baru yang aku dapat bila start mula2 jejak ke sana . Aku dapat kawan baru, ilmu baru, class baru, kalau dulu dekat sekolah kita panggil cikgu tapi sekarang kita kena panggil lecture dekat dorang. Banyak sangat benda baru yang aku belajar bila masuk sana . Dulu aku selalu sangat terperuk dalam rumah takda kawan-kawan nak bersembang tapi sekarang kawan-kawan la family aku bila kat sana . Susah senang semua bersama :)


Dekat sana aku rapat dengan kawan sekelas aku. Dorang la yang selalu teman aku pergi mana-mana je. Best bila dapat kawan yang satu kepala dengan kita kan padahal baru je kenal dah rapat gile-gile huhu. 




ni kawan sekelas aku , dorang ni la yang paling aku rapat. Pergi mana-mana je mesti berempat hehe :)
Dari kiri : illya,tasya,leha,ana *segak*



seee? kan betul aku cakap kami ni rapat !! pergi mana-mana je mesti muka kami jugak



oh ini time kami kena buat final project dekat Penang Hill haritu . Dalam group pun kami sama-sama tau . Oh yang tepi sekali tu namanya Syisyi . :)



yang kanan ni Maziah dia pun classmate aku and yang kiri pulak Illya *comey* :D



yang ni pulak Anasuhah Anuar yang very the gojes tau HEHE . Dah macam model ana ni kan .
*ana jangan marah k aummm aummm*


Aku hope sangat kita berkekalan sampai kita dapat diploma nanti k and kalau boleh sampai kahwin nanti hehe*gatai*. Takmau gaduh-gaduh, takmau kutuk mengutuk, sem depan kita duduk satu bilik oke . Bye love you so much friends <3






No comments: